04 lipca 2011

EMEA digital marketing in life sciences

Across HEALTH przedstawiło wyniki badania firm z branży life science i wnioski są następujące:

Satysfakcja ze stosowania narzędzi jest wciąż bardzo mała. Przedstawicie branży nadal twierdzą, że są daleko za innymi branżami jeśli chodzi o materię e-channels w marketingu. Badanie wskazuje, że brakuje wciąż spójnych strategii dla wielu cyklów marketingowych (działania 1-2 sezonowe). Strategie oparte są na standardowym trójpodziale - produkt, choroba, strona firmy. Rośnie za to liczba projektów skierowanych do pacjentów oraz narzędzia CLM i mobile.

Zobaczcie zresztą sami:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powered By Blogger
Strona e-framacja.blogspot.com jest skierowana do grupy osoób związanych zawodowo z marketingiem farmaceutycznym. Celem strony jest prezentacja rozwiązań e-marketingu medycznego skierowanego do lekarza, farmaceuty, pacjenta i opiekuna. Informacje udostępniane na niej służą wsparciu / poprawie kontaktów między pacjentem i lekarzem, a nie ich zastąpieniu.