10 lipca 2013

Znaczenie e-mail marketingu w interakcji z HCP

Ponieważ infografika ma to do siebie, że mówi sama za siebie, więc nie będę się powtarzał - zachęcam do lektury. Natomiast nie sposób nie zauważyć i zakładam że zaskoczy wielu lemingów Pharma marketingu (tak, piszę o tych co w stopce przy nazwisku obok Ph MD mają jeszcze MBA) to, że mobile age to już nastała na dobre. A konsekwencje tego są znaczące... Więc zapomnij drogi lemingu o 45 minutowych eCME we flash i zapomnij o "wklejaniu" ulotek BTL do treści e-maila. Pamiętaj natomiast o responsive web design




2 komentarze:

  1. Inforgrafiki zawsze miały dobry przekaz, często lepszy niż niejeden rozbudowany artykuł. Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam zatem spotaknie z Mistrzem :) Będzie w Polsce 11 marca 2014
    http://www.flickr.com/photos/ffranchi/

    OdpowiedzUsuń

Powered By Blogger
Strona e-framacja.blogspot.com jest skierowana do grupy osoób związanych zawodowo z marketingiem farmaceutycznym. Celem strony jest prezentacja rozwiązań e-marketingu medycznego skierowanego do lekarza, farmaceuty, pacjenta i opiekuna. Informacje udostępniane na niej służą wsparciu / poprawie kontaktów między pacjentem i lekarzem, a nie ich zastąpieniu.