Różni pacjenci - różny sposób konsumpcji treści.
Udostępniam kolejne wyniki badania Manhattan Research Strategic Insight® z serii Cybercitizen Health® Europe 2012 #6. Tym razem prezentowane są wybrane grupy pacjentów. Większość z nich charakteryzuje zróżnicowanie demograficznie. Jednak są 2 pozycje istotne dla brand managerów - Social media oraz dosyć wysoki poziom zainteresowania treściami opracowanymi przez producentów leków.
Pozdrawiam!
Strona e-framacja.blogspot.com jest skierowana do grupy osoób związanych zawodowo z marketingiem farmaceutycznym. Celem strony jest prezentacja rozwiązań e-marketingu medycznego skierowanego do lekarza, farmaceuty, pacjenta i opiekuna. Informacje udostępniane na niej służą wsparciu / poprawie kontaktów między pacjentem i lekarzem, a nie ich zastąpieniu.
Interesujące dzięki! Jakieś pomysły jak przełożyć te dane na działania małej sieci aptek?
OdpowiedzUsuń@Anonimowy: pomysłów może być wiele, pytanie jakie KPO ma przed sobą mała sieć aptek. Taka analiza jest do zrobienia oczywiście i to nie jest kwestia kilku godzin pracy. Powyższe dane pokazują tylko sposoby konsumpcji informacji i to w bardzo ogólnym ujęciu. Każde źródło jest używane z innego powodu.
OdpowiedzUsuń